Saturday, November 3, 2012

Birthday saya

Hari ni adalah birthday saya (3-11-12)..bermakna saya genap 4 tahun. Macam ni lah orang yang lahir hujung-hujung tahun..nak masuk tahun baru,barulah nak genap umur. Tapi saya ok lagi sebab lahir bulan 11, adik saya Iffah Nadhrah lahir bulan 12, 28 hari bulan pulak tu.

Hari ni kami sefamily jalan-jalan kat Summit Parade, Batu Pahat. Kami celebrate kat KFC. Abah belikan hadiah birthday saya, kereta yang boleh tukar jadi robot. Dah lama sebenarnya saya mintak ngan abah, tapi saya mintak nak beli robot. Hari ni baru saya tahu ada robot yang boleh tukar jadi kereta..hehe..

Apapun, terima kasih abah..terima kasih ummi sebab susah payah lahirkan saya dulu..tapi kalau ikutkan cerita masa saya lahir dulu..macam senang je saya nak lahir..nak baca camne saya lahir? klik kat sini ye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers