Tuesday, October 8, 2013

Kejohanan Balapan dan Padang SKSMJ

Saya sekarang dah makin membesar (5 tahun) dan belajar banyak perkara. Saya pun dah bersekolah, di pra sekolah SK Seri Maju Jaya. Dua hari lepas, ada acara sukan di sekolah saya. Saya masuk acara 50m dan 80m untuk budak-budak pra sekolah.

Masa yang lari 50m tu saya dapat nombor 4. Tak dapat pingat lah...tapi masa lari 80m, saya dapat nombor TIGA!!! Yeayy...maknanya saya berjaya dapatkan pingat yang pertama dalam hidup saya. Kira dah boleh la bangga ngan kakak Husna yang dah banyak koleksi pingat dan piala dia.



Video kat atas ni masa perbarisan...smart dan comel tak saya?





Video ni acara 80m...kira ok lah saya lari kan?hehe...

Merasa jugak naik podium....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers